PERJUANGAN PERLU DI TERUS KAN!!!!

hidup adalah satu perjuangan....
kita bangun untuk berjuang,
kita makan untuk berjuang,
kita tidor untuk berjuang,
kita hidup untuk berjuang,
perjuangan kita adalah satu....
BERJUANG MENUJU KE JALAN YANG BENAR....

Saturday, November 6, 2010

TAMAN TAMAN TAMAN.....

kebosanan pada hari ahad ini telah mngundang ak0 utk menulis bl0g hehehehe....
the title 4 today is ab0t TAMAN....macam2 taman ada kat bumi kita kan....taman yg di buat dgn pelbagai landskap......cantik2....=)
last friday i went t0 KAMUNTING LAKE GARDEN....jlan2 ngan ateh,ct,danish n timah...
sy0k aja.... hehehehehehehehehhehehe there r some pictures.....




k2....actually the tpic that i w0uld like t0 write is ab0ut......
                                                                                               Lelaki dan couple
Mereka yang terjebak dengan blue, pasti akan ber’couple’. Ini bukanlah suatu perkara yang memelikkan kerana bagi mereka, menonton blue sahaja tidak mencukupi. Menonton blue bagaikan menagih dadah seperti yang dikatakan sebelum ini. Pada mulanya mereka melihat gambar, kemudian menonton video, dan akhirnya sudah tiba masanya untuk mencari seseorang untuk dijadikan ‘kambing hitam’. Setelah berlaku declaration, maka bermulalah pemasangan strategi-strategi oleh mereka ini. Apabila mereka berdepan dengan couple mereka, mereka cuba mengimbas kembali aksi-aksi di dalam video blue yang ditonton tadi, cuma kali ini wataknya cuba dikaitkan dengan pasangannya itu. Dan sekali lagi, bayangan mereka ini masih belum memenuhi kehendak nafsu mereka lagi.
Pada zahirnya, kaum lelaki tampak seorang yang mengambil berat, sering bertanya khabar, memuji-muji kaum hawa supaya dapat meruntum jiwa mereka. Mereka akan berlakon watak ‘lelaki paling baik di dunia’ dan ianya memang terbukti berjaya. Tidak hairanlah apabila ditanya pada kebanyakan para wanita diluar sana, masing-masing mengaku memperoleh pasangan couple terbaik dan kononnya tiada lagi lelaki lain yang dapat menandingi pasangan mereka itu. Bagi lelaki tersebut, tidak kira gelaran ‘baik’ diperoleh atau tidak, mindset mereka memang sudah ditetapkan sejak awal-awal lagi dan misi mereka harus dicapai secepat mungkin. Mereka cuba mencuba sehingga apabila berjaya menguasai perasaan pasangan mereka, maka bertindaklah mereka! Setelah habis diperalat, dikatakan telah puas, maka ditinggallah kaum wanita yang malang tadi. Jika kaum wanita itu ‘bernasib baik’, sampailah mereka ke jinjang pelamin walaupon telah dipalit dengan aksi-aksi yang menjijikan tadi . Dan kita pula terpedaya dengan 'kebahagian' pasangan couple itu.

so friendsssss....if u read this...sit back and think.....d0nt simply put ur self in danger....=)


No comments:

Post a Comment